torsdag 10 juli 2008

Inne på vecka nr 2


Än så länge håller jag med i påståendet att första veckan av ett rökstopp är värst. Det går faktiskt bättre och bättre, men jag har fortfarande suget i behåll om än inte lika starkt eller ofta.
Försöker röra på mig lite och hitta på saker så att jag inte får så mkt dötid, då går det lite bättre. Är dock godissugen på tok för ofta... men men. Nu är det dessutom bara två dar kvar till SEMESTERN och då kommer jag nog frossa ännu mer... oh well, nya tag till hösten med vikten va?? ;-)
Åker till stugan på lördag med min lilla familj. Längtar järnet. Ska bli såååå skönt med lugnet där uppe, men vi kommer nog bli hyfsat uppätna av sviarn... :/ jaja, man kan inte få allt va?
På tal om allt förresten - var är sooooolen??? Bara regnar och regnar eller är molnigt och kallt ju. Omöjligt trist! Hoppas det vände nu när jag blir ledig iaf (yeah right). :-)

Inga kommentarer: