fredag 22 augusti 2008

Höstrusk, ny bil och vardagliga konflikter


Regn regn regn och åter regn. Har inte varit så kallt men likförbannat ett sabla ruggväder. Huga. Jag får såååå nog av hösten ändå, utan att den behöver börja i augusti. Blä!
Firade 3-årig bröllopsdag häromdagen (20/8 närmare bestämt). Var å kikade på ny bil då, och herreguuuuudsugen jag blir! Jäkla make man har som är så sabla ekonomisk så d blir ingen ny bil förrän tidigast om nåt år (jag tror ALDRIG jag kommer få köpa en ny helt ärligt). Tråkigt!! *tjurar*
Resten av bröllopsdan firade vi iaf med supergod middag på TC. Vi lyckades ganska bra med att inte låta vår akilleshäl förstöra kvällen för oss också... dock har vi låtit den förstöra typ varenda annan dag så jag vet inte hur nöjda vi ska va... :-/
Jag börjar dessvärre känna mig mer och mer uppgiven. Det sliter så förbannat, på oss båda två, men jag vill inte låta henne få som hon vill heller... *fan*
Aja.
För övrigt sitter jag i valet och kvalet om jag ska köpa med mig en flaska vin hem till morgonkvällens kräftmys m maken, eller inte. Jag blir ju såååå röksugen, men d vore såååå gott... :-)

Inga kommentarer: