fredag 19 december 2008

Jul i stugan


I veckan har vi varit förkylda här i huset. Framförallt Vinga och jag. Jag är fortfarande hyfsat risig, men dotra mi är iaf piggelin. :-) Skönt att förhoppningsvis ha det bortgjort innan julafton, men herrejisses vad taskigt jag har mått. Längesen jag var så här förkyld faktiskt, hade förträngt hur jobbigt det är. Huga!


Imorgon blir det dock en tur på stan med mamms och leasingpapps. Jag ska fixa håret och Vinga får gå med dem under tiden. Blir nog bra, hon gillar att kolla in folk och fä på stan. :-D Ska nog köpa EN till julklapp till Vinga också, hihi. ;-) Svårt att hejda sig med det där, men nästa år får vi nog tänka till ordentligt. Vill ju inte få en otacksam liten tjej med åren. ;-)

Söndag blir nog stillsam, om vi mår bättre åker vi till vänner på lite glöggmys men annars blir vi nog bara hemma. Vinga ska få sova hos famor och farfar och vara där på måndag så hon har jullov från dagis nu, ända till den 12:e januari. :-) Hade inte suttit helt fel för min del heller. ;-)

Förresten, fick besked om hemtentan idag, och jag klarade den. Jippie! :-D

Natti natt

2 kommentarer:

Maria sa...

Grattis grattis :-) Tänkte ju komma förbi er med Vingetotts julklapp imorgon, men kanske bäst att ta det en annan dag om ni är sjuka, eller vad säger du??

Snyggaste nakenfisen som klär granen ;-)

Unknown sa...

Hehe ;-)

Tack så mkt. Vi/jag framförallt är ganska risig, vill inte smitta er ju så här innan jul.

Puss på avstånd. :-)