torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!



Nytt år! Herre jisses vad fort 2008 har gått! Jag fattar inte hur det gick till. :)

Nyårsaftonen firades med min fina vän Mia och våra barn. Gubbarna våra jobbade natt men var med och åt middag med oss iaf. Mycket gott, mycket trevligt och vääääldigt välbehövligt att få rå om Mia-fia lite. Det var sjuuuukt längesen!

Så, hur summerar man 2008?

* Slut på mammaledigheten.

* Vinga började på dagis.

* Omvärdering av jobbet - till det bättre.

* Lissabon i april.

* Barn- och ungdomspsykiatri kursen - såååå roligt!

* Ständigt dåligt samvete för att jag har för lite tid till Vinga. Och vännerna.

* Hårt arbete med mig själv, och det ger resultat! :)

2009 blir ett bra år, får vi hoppas. Jag blir tant - på riktigt ;) och vi ska åka till Kroatien hela familjen. BUP-kursen fortsätter i vår, med uppsatsskrivande bland annat. Förhoppningsvis får vi lite ordning på verksamheten på jobbet så att vi kan koncentrera oss på att hjälpa våra brukare på ett bättre sätt. Och, vem vet, kanske löser det sig så pass mellan N och mig så att vi kan börja fundera på syskon till Vinga på allvar. ;) Den som lever får se!

Puss på er alla!

1 kommentar:

Maria sa...

Vi tackar så mycket för den underbart goda maten :-)