torsdag 17 mars 2011

Saknar och längtar

efter:

* min kropp
* att känna att jag läker, inte trasas sönder
* att ligga på rygg
* att luta mig tillbaka
* att ligga på mage
* att kunna gå
* att slippa knivhugg i ljumskar, bäcken och rygg vid varje rörelse
* att kunna andas
* att känna glädje
* att sova mer än 10 minuter i streck
* att orka leka med Vinga
* att kunna röra mig
* att kunna vara stilla i samma position mer än 5 minuter utan att det hugger/sliter/ilar
* att inte gråta varje dag
* att vilja träffa människor
* att orka svara i telefon
* att njuta av våren och solen
* att känna att jag lever, inte håller på att gå under

2 kommentarer:

Pernilla Sundblad sa...

Det kommer, det kommer! Förstår att det är drygt nu...men det är inte länge kvar! Håll ut!!!

Sara sa...

Men jag har hört ryktas att det äntligen har kommit en liten bebis nu!! Stort grattis!!!