söndag 4 december 2011

Bloggtorka!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera bloggen! Finner aldrig riktigt tid att sitta i lugn å ro.

Vi har haft rätt fullt upp å lider av grav sömnbrist sen Nora blev sjuk förra veckan. Jobbigt!

Nu är hon piggare och projekt nattsömn börjar ge lite resultat även om hon ff är aningen orolig. Själv har jag rethosta, som förstås är värst på natten, så bra sover jag inte ändå tyvärr.

Vingsan har haft show och avslutning med Funky kidz i torsdags, som inte alls har varit samma hit denna termin utan ofta inneburit vånda för skruttan. :( Därför känns det bra att vi lyckades knipa de två sista platserna på simskolan till Vinga och Agnes nästa termin. Hoppas hon kommer gilla det, och så får hon ju umgås lite extra med bästisen också! :)

Denna vecka har iaf i övrigt gått i vansinniga frosseriets tecken, med makens födelsedag i tisdags å trerätters middagsbjudning med söta svägerskan Isa, Anna å Agnes igår (som jag lagade alldeles själv :D). Gött, men nu lider jag ju av det dåliga samvetet istället. ;)

Ah well, imorgon är det måndag igen.... ;)

Inga kommentarer: