tisdag 3 april 2012

Jobbstart

två arbetsdagar gjorda. Känns sisådär men det blir nog bra när jag vant mig lite mer...

Första dan blev sjukt lång då jag handlade efter jobbet å inte var hemma förrän 18:30. Nora riktigt studsade av lycka när hon såg mig, men när hon skulle somna fick hon riktigt panik och. trodde verkligen att jag skulle försvinna! Sjuuuuuukt jobbigt och jag bröt ihop jag oxå en skvätt.

Idag blev en mer vettig dag och jag fick tid med bara Nora efter middagen då N å Vinga åkte iväg å tränade en stund. Nattningen blev lugnare och mammahjärtat höll ihop. :)

Känns sjukt onaturligt att vara borta så länge från lillan och jag saknar båda barnen jättemycket, men det ger sig nog med tiden.

Känns konstigt att vara tillbaka på jobbet efter 15 månader oxå. Känns både välbekant och nytt på samma gång. Som det ska vara, antar jag.

Inga kommentarer: