lördag 12 maj 2012

Firad 6-åring

Idag hade Vinga barnkalas. Vi körde favorit i repris på Leos Leksand eftersom vi alla var nöjda förra året.

Vinga älskar Leos, ungarna får leka och springa av sig utan att vi behöver komma på en enda lek, jag behöver inte baka och fixa fika å vi behöver inte städa efteråt - bara fördelar!

Även i år var Vinga jättenöjd! N fick dessvärre ro iland hela projektet själv m båda barnen eftersom jag är sjuk igen! :( Han gjorde det sjukt bra mitt hjärta <3 å jag önskar att jag kunnat vara med, men det är helt sjukt vad orkeslös jag är! Febern har gett med sig, men jag orkar ingenting utan att bli helt genomsvettig å lungorna rosslar otäckt, känns som jag har en 100kgs klump på bröstkorgen typ. :/ Blä!

Vill bli frisk NUUUU!!!

Nosan gillade bollhavet förresten, men de större barnen körde över henne lite mkt sa N. Bjuppar på lite Nora-bilder då resten är i kameran. :)

Inga kommentarer: