onsdag 11 mars 2009

Ska det börjas i tid?


Det märks rätt tydligt vem som är pappa till min dotter... Hon har numera klarat de två första banorna i Sonic. Därtill har hon fått dille på att rita i Paint på datorn. Hon kan själv välja färger, byta till nya redskap, ta fram ett nytt "papper" och dessutom lyssna på musik via mediaplayern där hon utan problem klickar fram den och byter låt eftersom. :-D Jesus säger jag bara!
I helgen var det 30-års firande av min barndomsvän Lina. Mycket trevligt. Det blev dessutom utgång, vilket typ händer i mitt liv en gång i halvåret/året så det var kul - men det blev en tidig kväll (vilket var trist). Helgen i sin helhet gick sjukt fort och jag hann knappt se karln min alls. Denna vecka har han tagit på sig två extra pass, så vi träffas inte förrän på tisdag nästa vecka, i stort sett. Drygt!
Igår hade jag en traumatisk kväll på jobbet och har inte sovit en blund inatt, så jag är halvdöd idag. Dock hade allt gått bra, och jag fick cred av chefen för mitt handlande, så då kändes det ju lite bättre iaf. Men otäckt var det!
Nu blir det en kopp te, ett avsnitt 24 och sen natti!

Inga kommentarer: