söndag 29 mars 2009

Kärringvarning



I tisdags blev jag tant på riktigt. 30 år... jeez, jag var ju nyss 20. :-o ;-)


Själva födelsedagen firades inte nämnvärt. Jag pluggade hela dan, bakade 2 tårtor och sen kom mamma och leasingpappa förbi på kvällen en sväng. Fick dock både frukost på säng och hummer (!) till middag av maken. :-) Inte illa pinkat av en trähäst. :-)

Igår firade vi på riktigt istället. Åt god sallad och en hel del fikabröd tillsammans med släkt och vänner. Fick massor med fina presenter och hade en mycket trevlig dag och kväll. TACK för det säger jag!

Å inte är det slutfirat än heller. Nästa helg ska jag visst få göra nåt mysko också (har fått ett brev utan avsändare där det stod att jag skulle förbereda mig på en lång lördag och avboka allt på söndagen ;-)). Spännande.
Å den 18:e blir det fest tillsammans med vänner då Mia-fia och jag slår våra påsar ihop för ett riktigt 60-års kalas. Kul ska d allt bli!

Tänk att man kan bli så firad bara för att man blir kärring. ;-) :-D

Inga kommentarer: