tisdag 16 februari 2010

Here we go again och I told you so....




När jag var klar med BUP-1:an så kändes det ju så skönt men jag sa ju också att jag säkert snart skulle vara sugen på att plugga igen. And I was right!


Nu är jag omöjligt sugen på att läsa BUP-2:an till hösten, och gärna utbilda mig till KBT/DBT-terapeut, men gissa om det sistnämnda är ett longshot... Vet inte ens hur jag skulle bära mig åt för att fixa det eftersom jag inte har en psykologexamen, men jag blev peppad häromdan. Det är nåt seriöst och allvarligt fel på mig som vill sitta i skolbänken hela livet. ;)


Har två-tre drömarbetsplatser som jag inte vet mkt om också, inte stabilt Millan! Mycket tankar och liten verkstad från mitt prestationsångest-håll som vanligt. Men men, drömma går ju. ;)


Släpade mig iväg på träning alldeles ensam själv igår iaf. Lite stolt över mig själv må jag säga, och jag hoppas jag lyckas komma igång nu, för det har INTE gått bra på träningsfronten so far... Mia - I need your pepp! :D


Nä, in i duschen, snabblunch och sen kvällsjobb på det. Weehooo... ;)


Lev å må!

Inga kommentarer: