torsdag 25 mars 2010

Trettioett


Så har ännu ett år lagts till historien i mitt liv. Herregud, jag börjar ju bli riktigt gammal om man tänker efter! :-o Tur man inte blir äldre än man känner sig (vilket inte alltid är så himla purungt heller bör erkännas ;-)).

Firade gjorde jag i lördags med min familj. Känns som om det blir nog med kalasande när Vinga fyller år, så jag lägger krutet på det istället. Men, finfina presenter fick jag iaf. :-) Pengar, presentkort, telefoner, en iPhone... :-) Najjs!

Igår firade jag inte nämnvärt. Jobbade som vanligt och mina gulliga arbetskamrater hade i hemlighet köpt tårta som de bjöd på på jobbet och sen kom Johan och Isa till oss en sväng på kvällen. Många grattis fick jag däremot, både på mobilen, per telefon och via internet (Fejjan är bra till mycket, bla påminnelse om när folk fyller år ;-)). TACK alla! :-)

Idag har vi kliniskt seminarium i DBT-utbildningen vi går med jobbet. Mycket spännande! Sen vankas kvällsjobb så morgonpigga dotra var lagom poppis 6:30 imorse. ;-) Tacksamt att hon leker själv ett bra tag innan man måste gå upp då. :-D

Inga kommentarer: