lördag 10 juli 2010

Lite trevligheter som omväxling :-)

Claes, Erica och Milo på besök.

Bästa tjejerna från Ostvägen, Johanna saknas.

Efter ett dopp i sjön.


Ett dopp i en balja i Sörmjöle.

Härligt väder i morfars stuga!

Semester och sommarlov innebär faktiskt mycket mys och trevligheter. Dessvärre har jag varit usel på att komma ihåg att ta med mig kameran, men vi har bland annat hunnit hälsa på i morfars stuga i Sörmjöle, träffa lite vänner och arbetskompisar, lekt, badat i sjön och myst i solen, Vinga och jag. :-)

I går kväll var jag med mina härliga arbetskamrater och käkade gomat och surrade till mitt i natten (nyktert och rökfritt - det ni!) och hade väldigt väldigt trevligt! Är glad att jag har så fina jobbarkompisar! :-)

Idag fick vi finfinfrämmande av Erica, Claes och deras lille plutt Milo. MYS!

Imorgon åker Vingetott och jag till stugan ett par dagar och när vi kommer hem igen ska vi få träffa våran finaste Malin, vilket var alltför längesen!
Därefter åker vi med familjen Larsson till Norrfällsviken en vecka, vidare till Sundsvall för att bo på hotell två nätter, träffa N:s släkt och vänner därnere och tassa in på IKEA en sväng, och när vi sedan kommer hem kommer bästa Linn, Liam och Torje på besök! :-D Sen är mammans semester slut, men jag hoppas att jag hunnit njuta av alla trevligheter efter allt jobbigt i början av sommaren. Åsså har jag ju en resa till Alcudia i slutet av augusti att se fram emot också. :-)

Kämpa på med rökningen ska jag också, så håll en extra tumme för att det går bra för mig denna gång! :-)

Glad sommar alla!

Inga kommentarer: