söndag 17 oktober 2010

Familjehelg

Den här helgen har varit precis som jag önskar att alla mina helger vore (minus min förkylning som dock *peppar peppar* börjar bli bättre).

Vi har varit hela lilla familjen hemma! :-)

Det finns inget som gör att jag mår bättre än att vara samlade alla tre, mysa, umgås och bara ta det lugnt!

Förmodligen därför att det är så vansinnigt sällan som det faktiskt händer, men oavsett - jag riktigt njuter! :-)

Tänk så lyckligt lottad jag är ändå! Det gör mig ödmjuk och tacksam när jag tänker på det.

Ha det fint och ta hand om varandra därute! :-)

3 kommentarer:

Sara sa...

Vad härligt för er!

Maria sa...

Vad mysigt :-) Tänk om ni slapp jobba helger, vad mysket mer tid ni då skulle få (fast 5dagarsveckor har ju sina nackdelar de med) :-)

Frida e så nöjd över nya pottan, men jag är rädd att den kommer att innebära många fler timmar på toa i veckan för mamman ;-) Läsa booook mamma, på pottan!

Tack för lånet iaf :-D

Unknown sa...

Ja, Mia, tänk om... eller om iaf en av oss slapp, då har man ju 2 av 3 helger ihop iaf.

Men men, då skulle Vinga vara tvungen att gå mer på dagis så det finns ju både för- å nackdelar m allt...

Snart får jag ju vara hemma på heltid så då kanske vi hinner ses lite mer allihop. :-)

Haha, Frida tar efter Vinga hör jag. :-) Lycka till med potträningen!