torsdag 7 oktober 2010

Så var det min tur då - igen!




Sjuk, igen. Halsen och huvudet känns kan jag säga... Chefen lät inte glad... "du missar ju allt". Suck! Tänkte skita i henne och satsa på att kunna jobba i helgen iaf. Hoppas må bättre på lördag!


Idag har jag en liten skrutta hemma med mig, för jag skulle egentligen ha varit ledig bara. N tyckte jag skulle skicka henne på dagis så jag fick vila idag, men då får jag ju aldrig träffa henne. :-( Hon e så go och rar ändå, så det är inte alls jobbigt att ha henne hemma EN dag så här. :-) Imorgon när jag skulle ha jobbat får hon vara på dagis en stund däremot. De har ju storsjung på fredagar och det älskar hon. :-)


Idag ska vi mysa och äta Vingas önskelunch (risgrynsgröt) och kanske en bulle till mellis. Så det så!


Det finns en fördel med att vara sjuk förresten. Mina fogar får vila! D har börjat bli tungt att gå kvällspromenaderna och fara mellan brukarna på jobbet nu. Hugger så förbannat i bäckenet att jag är halvt förlamad när jag kommer hem på kvällen. Sux! Så, jag får njuta av lugn och ro ett par dagar nu, även om det är på bekostnad av hals och huvud.


Jobbigt är att det varit hellugnt i magen i över ett dygn nu. Med min grundoro är det ingen höjdare kan jag säga! :-/ Är über nervös för UL på måndag, men det MÅSTE vara bra där inne!


En bra sak som avslutning - CILLI KOMMER HEM den 18/10. :-D :-D Längtar efter systra mi ju!!

3 kommentarer:

Susanne W sa...

Vad spännande med Ul på måndag. Försök att inte oroa dig, även om det är SKIT svårt.

Kram till dig i alla fall <3

Unknown sa...

Tack Sussie! Det är sjukt svårt att inte oroa mig! Försöker men d går inget vidare... :-/

Viktkamp sa...

Det är säkert bra i magen, tänker på dig!