onsdag 15 juni 2011

Buzzador OBH Nordica Supreme Non-Stick

Oden Kockkniv 20 cm.
Supreme Non-Stick kastrull 1,5 l.Supreme Non-Stick gryta 3,0 l.Supreme Non-Stick stekpanna 28 cm.
Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får förmånen att testa olika produkter som är nya på marknaden, för att marknadsföra dessa bland vänner och bekanta. (Läs mer om att vara en buzzador: http://www.buzzador.com).
Den senaste kampanj jag deltagit i är för OBH Nordicas Supreme Non-Stick set där jag fått testa en kastrull, en gryta, en stekpanna och en kockkniv. Alla produkter har överraskat oss positivt här hemma! De är väldigt lätta att använda, kokkärlen är praktiska och kräver inget matfett för att maten inte ska fastna, de är lätta att diska och locken med hål och hällpipen i kastrullerna gör det enkelt att hälla av vatten från t ex. grönsaker, pasta och potatis. Kniven är över förväntan vass och smidig! Jag är positivt överraskad över dessa produkter och kan rekommendera alla att köpa dem! (Läs mer om OBH Nordica: http://www.obhnordica.se)

Inga kommentarer: