fredag 9 november 2012

I did it!!

En månads sockerdetox. Trodde aldrig jag skulle fixa det, men det gjorde jag!!! Har skött mig fläckfritt förutom vinet förra helgen, både med kost och motion! :) Tappade 2,6 kg som bonus. :)

"Firar" bravaden med att bli förkyld, inte kunna träna och att frossa järnet i helgen m mamma å syrran. Vi ska ha mys hos syrran med caterad mat, efterrätt, vin, film och surr.

Börjar synda och sabba min nya målsättning (motion varannan dag/minst tre ggr/v plus godsaker bara en dag i veckan) redan ikväll med glass och varm hjortronsylt...

2 kommentarer:

Sara sa...

Men alltså, du har ju varit sjukt duktig! För mig känns det som en "omöjlighet" att vara borta från godis och skit i en vecka :-o :-(

Unknown sa...

Inget är omöjligt Sara, det omöjliga tar bara lite längre tid. :) <3