måndag 8 september 2008

Student igen


Idag var första dagen av Barn- och ungdomspsykiatri steg 1 som jag ska läsa i höst och vår. Det känns superbra! Verkar vara en intressant och bra kurs så det känns jätteroligt! Var ju 3,5 år sen jag läste sist, så det kändes ovant imorse när jag gick in på Uni igen. Men det är kul att plugga, jag gillar det. :-)
Fast, jag är ovan vid att sitta stilla så länge åt gången, så det är nog tur att jag varvar med att jobba också. ;-)
Efter en hård dag i skolan ;-) blev det en 6,6 km promenad på elljusspåret med syster. Kanonskönt!
En bra dag med andra ord. :-)
Nu åter till renskrivningen.

1 kommentar:

Maria sa...

Är nästan ite avundsjuk, uni hör ju hösten till :-) Vad kul att kursen verkar så bra, du kanske kan lära mig ett och annat (kan du visserligen utan att ha läst kursen också ;-))

Puss puss skolflickan min