måndag 15 september 2008

Vår ovärderliga oas


Har haft en härligt mysig höst-helg i stugan i helgen. Det var guld värt! Jag har varit lite grubblig i veckan, så jag fick rensa tankarna lite grand. Hade gärna stannat ett par dar till och "rensat färdigt", men de dagar jag fick är värda massor!
Vinga-flinga har haft det härligt hon med, omgiven av skog och sjö, blåbär och lingon i mängder har hon gått på upptäcksfärd efter upptäcksfärd. Mamma och jag har plockat bär och promenerat medan gubbarna har eldat och åkt båt.
Allas vår oas är det, och jag är så glad att vi har den! :)
Nu är jag ledig med älsklingsvännen min idag, sen åker jag med jobbet till Lövånger på planeringsdagar med övernattning tis-ons. Sen blir det åter till vardagen, måste verkligen ta tag i pluggandet också, har blivit väldigt lite av den varan tyvärr...

1 kommentar:

Maria sa...

Ser ju inte så dumt ut det där :-)

Puss på dig vännen. Förresten, hälsade Vinga från mig?? Sötaste ungen på sämmersia :-)