lördag 25 oktober 2008

Mycket plugg blir det!


Igår satt jag från 9-16 med näsan i boken och tog sen en timme till på kvällen för att läsa klart den ena av de fyra böcker jag måste läsa innan början av december. Känner mig rätt mör i huvudet fortfarande, haha, men det är en faslig tur att det är ett superintressant ämne, annars hade jag nog gett upp för längesen!
Fick även det överraskande och roliga beskedet av min chef häromdan, att jag blivit utvald till spetskompetens utbildning på jobbet, om beteendestörningar och självskadebeteende. :-) Känns HUR KUL SOM HELST!!! :-D Funderar även på att skriva uppsatsen nästa termin om just självskadebeteende så det passar ju bra. :-)
Nu blir det tre utbildningar med jobbet, bara i november. Dels den ovan nämnda, dels ett nytt databaserat dokumentationsprogram och slutligen ESL-pedagogiken. Åsså har jag ju mina vanliga studier också, så, som rubriken lyder - mycket plugg blir det! :-o :-) Tur jag tycker det är kul. :-D
Ikväll ska mina föräldrar med respektive komma hit på middag. Vi ska lotta secret Santa ;-) och planera min 30-års resa (förhoppningsvis till Kroatien). :-D Blir najs.
Trevlig helg!

1 kommentar:

Maria sa...

Va faaaeeeen, ska du ut å åka???? Packa ner mig please :-) Visst ses vi imorgon??

Pöss pöss