fredag 3 april 2009

Uppsatsångest!


Idag har jag varit ledig från jobbet, vilket automatiskt innebär att jag måste plugga. Å nu har jag ångest för att jag inte hunnit så långt som jag skulle önska med uppsatsen! Räknar lediga dagar i almanackan och inser att det kommer bli taaaaajt att få ihop det. Skit skit skit! Hatar att stressa, men det mååååste gå! Orkar inte ha uppsatsen kvar hängandes över mig när terminen är slut. Blä!

Dock fick jag ju himlans fina tulpaner när jag fyllde år, åsså ska jag nog få göra nåt kuligt imorgon också. Fick ett mysko brev igår igen, där det stod att jag ska infinna mig utanför Stadsbiblioteket där jag möter någon jag känner. Spännande. :-) Fast, jag har nog ganska säkert listat ut vilka det är som skojas med mig iaf. ;-) Mycket trevliga och snälla typer, om jag har rätt. :-D

Nä, om man skulle trycka en tallrik pasta med räksås kanske?

Trevlig helg!

1 kommentar:

Maria sa...

Åååh vad spännande :-) Vill höra allt på söndag :-)