tisdag 21 april 2009

60-års fest



I lördags var det dagen med stort D för Mia och mig. Vår gemensamma 30-års fest gick av stapeln och det blev så himla lyckat!


Våra underbara vänner gjorde verkligen vår kväll helt fantastisk! Maten från Örnen var otroligt god och stämningen var på topp. En minnesvärd kväll helt klart!
Vi startade med välkomstdrink och slumpvis bordsplacering med hjälp av korthalvor som vi delade ut och som gästerna sedan fick leta den andra halvan till. Maten serverades och vi hade satt små uppdragskort på varje plats så att gästerna skulle få nåt småkul att sysselsätta sig med under måltiden. Efter maten blev det en liten tipsrunda (bara ett enda litet lag hade alla rätt, vad säger det om oss ;-)), medan jag och Mia plockade undan och ställde fram kaffe och tårta. Efter efterrätten blev det till att stuva undan bord och stolar lite och snöra igång lite nostalgimusik och dansa natten lång. :-) Jätte kul hade jag och det var sååå roligt att få umgås och träffa vänner igen. :-) TACK alla som var där!


Vi höll som vanligt igång länge och väl, N och jag var hemma kl 06 (och då hade jag omöjligt ont i fötterna ;-)) så söndagen blev en lugn och stillsam dag kan man säga. Linn var kvar till efter middagen, och henne var det otroligt roligt att få träffa igen också. Saknar mig blå efter henne hela tiden!

Är helt enkelt jätte nöjd med helgen i sin helhet! :-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Ja sjukt kul var det. Verkar som du fick bättre bilder på oss än vad ajg fick...kommer hoppades med usbminnet och vinet någon dag :-) Vad görs i helgen???

Puss puss

Unknown sa...

I helgen ska det myyyyyysas och umgås med Tottaling, blir så sällan så jag får ont mamma hjärtat. :-( Men på kvällen sover hon ju. ;-)