fredag 31 juli 2009

En bläig dag.

Idag är ingen bra dag. Är trött trött trött och har lingonveckan-humör åsså är det massa skit som upptar mina tankar. :-(

Dels är det oroligt på jobbet då två pers måste gå i höst (byta arbetsplats dvs., jobb får vi ju) och jag vet inte om d blir jag eller några andra. VILL INTE byta jobb inom Socialpsykiatrin just nu, trivs ju där jag är och alternativen lät inte alls lockande, suck.

Så har jag ju haft sår i tre veckor som inte vill gå över, och idag fick jag äntligen medicin mot detta som jag hoppas hjälper för nu är jag LESS!

Som grädde på moset gick min sista högerlins sönder igår och inga nya finns på nån vecka, och vi ska på bröllop imorron. :-( Jag kommer alltså antingen få ha glasögon (det vägrar jag), ha en lins och se om d funkar utan att huvet sprängs eller inte se en drit. Blä blä blä!

Men jag har iaf beställt en skjutdörrsgarderob till sovrummet idag. Så nu var jag 10 000 kr fattigare också. ;-)

I övrigt har det ju hänt en del sen sist jag skrev förstås. Har varit på tjejfest, begravning, möhippa och i stugan. Både trist och skoj med andra ord. Bjuder på lite bilder på diverse mums och går och lägger mig och deppar klart i soffan. ;-)
Nya garderoben.

Vinga plockar blåbär på ett något vårdslöst sätt...

Åka båt är kul. Till å med i dåligt väder!

Fikapaus på väg till stugan.

Tjejfest på Haga. :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Ja vissa dagar kan man hålla sig från skratt! Hoppas att det går bra idag i alla fall och att Marie och Daniel får ett underbart bröllop.

Pöss vännen min :-D