söndag 12 juli 2009

Semester igen :)

Nu har semesterperiod nummer två börjat för min del. Det som vankas är tjejfest, begravning och en tur till stugan med Vinga och syster. Blandad kompott... Skönt att vara ledig är det iaf. Är så trött så trött så trött så jag behöver viiiiila!

Vinga har ju haft semester i 4 veckor med sin pappa hon, så jag får visa ett litet smakprov på vad hon har hittat på so far i sommar tänkte jag. :-)


Eftermiddag hos grannarna i solgasset.

En docka med napp fick Vinga av pappas mormor - nappen behöll hon visst själv. ;-)

Farbror Fredrik konfirmerades och Isa fick leka hejvilt som vanligt. :-)

Moa kom och hälsade på en dag, och Vinga och Moa fann varann rejält.

Efter många om och men somnade töserna tillsammans i Vingas säng.

Regn har det varit gott om, så nya regnstället kom väl till pass (tack Momo!).

Pappan och Vinga åkte till Lövånger en tur också. Favoriten Isa blev satt i arbete direkt har jag hört.

I Lövånger fanns en studsmatta också, och den älskade visst Tottan!

Och i bastun fick hon bada balja.

I fredags fick mamman semester igen, och pappan och Vinga hade inhandlat gomat, vin och dessa fina rosor som Vinga valt. *kärlek*