måndag 21 september 2009

Vinterkläder i mängder

Idag har det shoppats vinterkläder för (mer än) hela slanten. Vingas vintergarderob är nu komplett sånär som på en ordentlig vintermössa.

Mamman gav med sig och lät barnet få lite rosa i år. ;-) Vinterjacka, täckbyxor, vinterskor, overall och tumvantar (illrosa :-o) kom vi hem med. Plus linsvätska, två par skor till pappan och veckans matinköp. *puh*

Var meningen att jag skulle iväg och fika med fl-mammorna ikväll men stort manfall och min bristande ork fick mig att banga. Blir Dexter med maken istället. Inte helt fel det heller. ;-) Kanske får sno ihop en kaka till kaffet också istället? ;-)

Helgen har tillbringats i Sörmjöle hos pappa med fru. Pappan jobbade och var på Obbolapuben i lördags så då flydde Vinga och mamman fältet. Mysigt. :-)

Har även bestämt mig för att fortsätta Pilates i höst i alla fall. Blir nog bra får vi hoppas. Kanske kör lite Bodybalance också, om jag hinner och orkar. Hoppas komma igång med träningen iaf. Min feeeta mage behöver det. ;-)

Ha det gott!







Inga kommentarer: