tisdag 6 april 2010

Letar, funderar, städar?

Nu är det mycket som snurrar i huvudet på den här tanta!

Har sökt skola igen till hösten, BUP-2, men jag vet inte alls om jag ska/vill läsa i höst igen... Är ju ett kanonämne och förra kursen var helt fantastisk, men det var rätt tungt att plugga och jobba så mkt som jag gjorde sist, så vi får se. Har valmöjligheten (om jag kommer in) i höst iaf. ;)

Tänker på familjen en massa också. Vinga och många andra tjaaaaaatar på oss om syskon... men vi vidhåller vårt svar: VI FÅR SE! Varför är det så viktigt för alla andra hur vi (och säkert många andra familjer) väljer att lägga upp vårt familjeliv? Det ÄR en gåta, and I don't get it! Ah well... Grubblerierna och funderingarna tar fart emellanåt iaf.

Letar gör jag också, efter virkmönster som verkar kuliga. Just nu har jag avslutat en i raden av alla mössor jag virkat och börjat på en filt. Håller även på med ett par vantar, men garnet tog slut när jag hade en halv vante och två tummar kvar, attsingens. ;)

Finally - jag behöver verkligen dammtorka. Men hur kul är det??

2 kommentarer:

Maria sa...

Men det är ju bara fär att jag vill snuuuuuuuuusa bäbis :-D (fast just nu så ser jag nästan mer fram emot att drika drinkar med dig i Norrfälls ;-))

Unknown sa...

Hahaha, du säger det? ;) Du är dock inte den enda som frågar/kommenterar... vissa trevligare än andra om man säger så. ;)

*pöss*