söndag 11 april 2010

Vårkänningar!


Vilket helt underbart väder denna dagen har bjudit på! Vi har skottat oss en liten bit närmare gräset på vår pyttelilla gård, fikat ute och spelat fotboll nästan hela dagen.
Enda undantaget var när svärmor och svärfar kom förbi och hjälpte oss att äta upp lite mer av nougatchokladtårtan från igår, för då ville Vinga absolut INTE vara ute, av nån anledning. ;)
Igår hade vi finfrämmande från Vännäs då hela familjen Svanbro-Jonsson kom förbi på lek, fika och middag. Mycket trevligt må jag säga. De är så roliga hela högen. :) Vinga och jag hade bakat en supersmarrig fudgetårta, som nämndes ovan, och den kan jag verkligen rekommendera! Ganska mastig, så den räcker läääänge, men väldigt smarrigt till kaffet. :) Recept från Buffé hittar du här: http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=709619
Imorgon hoppas vi på lika underbart väder, eftersom Vinga och jag är lediga då med. Sen är det jobbperiod igen from tisdag. Men, nästa helg kommer lillasyster hem! Jippie! Då ska hon minsann få öva på sina massagekunskaper på sin gamla storasyster, sådetså! ;)
Njut nu av våren, mina vänner. Det ska jag!

Inga kommentarer: