torsdag 9 september 2010

Det känns som om det är mycket nu


Mycket på jobbet och mycket i tankarna.


Har iaf fått lite cred i form av både ord och siffror från chefen, för det jobb jag gör. Känns ju iaf bra, för ofta känns det som att banka huvudet i väggen när man jobbar för något på mitt jobb... Lite mer energi fick jag kanske då ja. :-)


Det är mycket utbildningar, schemaplanering, träffar, vårdplaneringar och möten i övrigt på jobbet just nu också, och det kräver sin kvinna att hålla i sär alla människor, tider, idéer, planer och begrepp, så när jag kommer hem om kvällarna är jag ganska så trött.


Igår blev det en kvällsprommis med mamma men i övrigt orkar jag nästan ingenting. Har iofs haft 3 kvällspass denna vecka, så det kan ju ha med saken att göra. ;-) Nästa vecka är min mördarvecka (7 av 8 dar) men SEN kan jag leva en vecka igen. :-)

4 kommentarer:

Susanne W sa...

Usch vilken jobbig vecka.
Du gör det bra :)

Unknown sa...

Ja, det är tungt men det får gå. :-)

Maria sa...

I know the feeling. Här är det kvällsmöten på kvällsmöten på kvällsmöten. Men bara 44 veckor kvar till semester ;-)

Unknown sa...

Haha Mia, det har du rätt i. ;-) Har iaf fått veta att jag slipper jobba julafton å juldagen i år - åker bara på nyår istället (men d bryr jag mig inte om - anmälde mig frivilligt) :-D