torsdag 7 februari 2008

En deppig dag.


D bidde inget nytt jobb för mig den här gången.
Suck.
Det var ju iofs rätt väntat, alla andra var ju som bekant mycket äldre och mer erfarna än jag, men likafullt känns det tungt. Ville ju så gärna, så gärna.

De ringde för en stund sen bara, och just som jag misstänkte var det just erfarenheten jag föll på. Det och att han tyckte att jag kanske kunde vara lite mer säljande i mitt framträdande. Jag kan inte invända något alls, jag håller absolut med.

Blev för jäkla besviken ska jag erkänna och känner mig skitdålig som yrkesperson, men jag måste samla ihop spillrorna av mig själv och ta nya tag. Försöka lära mig av den här nyttiga erfarenheten och gå vidare, såklart.

Är tacksam att jag fick bättre nyheter på gamm-jobbet igår iaf. Annars hade jag nog lagt mig ned att självdö! ;-)

Aja, back to business...

Inga kommentarer: