söndag 3 februari 2008

Helgen som gått


Sitter och är riktigt nöjd med livet idag, faktiskt. Känns som om det var längesen jag kände mig såhär harmonisk. Tittar på bilden ovan från stugan hösten då Vingetott blev till och njuter lite lagom. ;-)

Helgen som varit har varit bra på ovanliga sätt. Har haft kvalitetstid med min familj, mått gott helt enkelt.

Är så otroligt tacksam och glad att jag har vår lilla tjejja, underbarast av alla såklart. Hon bjuder på så många skratt varje dag, alla ord hon snappar upp, jag fattar inte var hon får allt ifrån. Helt enkelt fantastiskt. :-D Kan inte fatta att jag haft sån tur att få uppleva ett sånt mirakel som hon är. :-)

Maken och jag har dessutom legat vakna två nätter i rad och bara pratat, pratat och pratat. Om allt mellan himmel och jord. Jag har saknat det! Det var länge-längesen vi gjorde det sist, och det är så härligt. :-)

Igår var vi på restaurang med pappa och hans fru och fick smarrig mat och hade bara trevligt också. Sen umgicks vi i hemmets lugna vrå och åt snacks bara maken och jag. Idag har vi bara tagit det lugnt, hämtat grus och moppe hos svärfars och tagit en eftermiddagspromenad i det vackra vädret. En mycket bra helg, med andra ord. :-)

Är så nöjd och njuter fullt ut av att må såhär, det är så sällsynt. :-)

Inga kommentarer: