tisdag 12 januari 2010

A day just for me

Armband från http://www.humanityforall.com

Idag har jag gjort något väldigt väldigt ovanligt. Jag har haft en hel dag bara för mig!

Eftersom Vinga varit ledig i över tre veckor och var så less på att vara hemma att hon (och vi) höll på att bli tokig, försökte jag tränga undan det dåliga samvetet och lämnade henne på dagis 10 imorse. Sen åkte jag hem, drack kaffe, åt en tidig lunch och drog iväg till stan. Började med att utnyttja mitt presentkort på Wilma som jag fick när jag fyllde 30 (snart ett år sen alltså...) och fick en härlig rygg- och nackmassage. Sen strosade jag runt lite på stan en timme innan jag hade tid för linskontroll, efter vilken jag fortsatte mitt strosande på stan.
Jag fick hela tiden upprepa "inte köpa nåt till Vinga, inte köpa nåt till Vinga", men jag lyckades faktiskt att BARA köpa saker till mig (hade lite presentkort som jag fick på julafton bla.) *stolt* ;) Det bidde några tröjor, ett par byxor, nya handskar, örhängen, nagellack (!) och ett armband (tack för tipset Mia :)).

Efter tre timmar på stan åkte jag hem och spelade spel med Vinga, åt middag med familjen och drog sen till syrran och gick en prommis med henne.

En hel dag just for me med andra ord! Ska VERKLIGEN försöka nå mitt mål om att träffa vänner i år, och att börja träna igen... måste bara köpa träningsskor först. ;)

Puss på er alla!

Inga kommentarer: