söndag 3 januari 2010

Året som gått

Fritt snott av LillKråkan. :-D

Årets bästa: resan till Narvik i december.
Årets sämsta: att jag jobbar så mycket.
Årets lyckträff: att vi båda var lediga och kunde åka till Narvik.
Årets kalkon: kommer inte på nån. :)
Årets fest: Mias och min 30-års fest.
Årets bäbis: min gudson Liam förstås!
Årets renovering: nä sånt håller vi inte på med på Blåbärsbacken ;) Skulle vara garderoben i sovrummet då.
Årets tidsfördriv: virkning.
Årets semester: Kroatien hela familjen, min 30-års present!
Årets godaste: Ice Coffee på strandbaren i Tucepi.
Årets äckligaste: Couscous med kokt brysselkål, hurv.
Årets minne: BUP-kursen.
Årets finaste: Vinga såklart.
Årets bästa inköp: vår nya bil och säng.
Årets sämsta inköp: räknas N:s alla tekninkprylar?
Årets inredningssak: sovrumsgarderoben.
Årets bästa bok: finns så många, men Stieg Larssons triologi var bra. (Twilight började jag ju med 2010 ;-))
Årets bästa film: Avatar.
Årets upprepning: all uppmärksamhet kring svininfluensan, suck.
Årets bästa TV-program: Dexter.
Årets insikt: jag kan styra mina tankar!
Årets bästa beslut: att lyssna på mig själv.
Årets sämsta beslut: att börja jobba heltid, känns det som just nu iaf. :/
Årets roligaste: Vingas alla roliga kommentarer! Finns miljontals.
Årets tråkigaste: att morfar fick en stroke och blev så sjuk.

2009 var ett arbetets år. Plugg och jobb och alltför lite tid till både familj och vänner, men ändå väldigt lärorikt och givande. 2010 känns som ett bra år att försöka skapa tillfällen till mer umgänge och egenvård. :-)

Inga kommentarer: