söndag 24 januari 2010

Nedra förkylning!


Nu är mamman less på att vara helsprängd! Har varit mer död än levande sen i torsdags kväll och det blir aldrig bättre nån gång! Inte har jag tid med det här heller, än mindre ork. Suck. Men men, bara att rida ut stormen och hoppas på bättring I guess. Tur i oturen att gubben varit sjukskriven pga armbågen i helgen iaf, för han har iaf haft ork nog att roa Vinga, till skillnad från mig...
Jag har inte gjort många knop i helgen iaf. Vilat vilat och vilat typ. Har ingen matlust (men choklad går ner ;)) men tvingar i mig vätska ändå.
Alldeles nyss skickade jag iväg en jobbansökan iaf. Verksamhetsutvecklare, projektanställning 1-2 år. Skulle vara kul men som vanligt har jag inte alltför stora förhoppningar. Ah well...
Hoppas ni andra mår bättre än jag!

1 kommentar:

Maria sa...

Håller tummarna för både jobb och att du mår bätter idag :-)

Puss på du :-)