onsdag 17 november 2010

Semester mitt i veckan

Paltmiddag på Socialize - gött!


Stompa.


En päronbody till Plutten från Rabdido bidde d, bla.


Igår skulle jag ha varit på fackutbildning egentligen, men den blev inte av, och eftersom jag var så inställd på att inte vara på jobbet och vi redan hade en vikarie som blivit lovad jobb, tog jag helt sonika en semesterdag bara sådär mitt i veckan. :-)

Underbart ska jag säga!!

N var också ledig så vi fick oss en rejält mysig familjedag som bonus i höstmörkret. :-)

Mysfrukost, nybakt Stompa till mellis, middag på Socialize (hade köpt rabattkupong på Paltmiddag via http://www.gruppi.se som gick ut igår), Rabdido-visning för mamman och slutligen ett avsnitt Ung och Bortskämd tillsammans för mamman och pappan innan natti. En mycket bra dag med andra ord. :-)

Idag bakas här momos goknyten. Världens godaste bullar - när momo gjorde dem. Får väl se hur det går för mig. Mitt livs första försök, så jag hoppas de går ner. :-)

3 kommentarer:

Sara sa...

Lyxig dag, vad härligt för dig!

Susanne W sa...

Det var du värd!

Sara sa...

Tack, snälla du, för din gulliga kommentar!