söndag 14 november 2010

Uppochnervändavärlden

Pappa N i Lissabon 2008.

Vinga fick lift med Malin uppför backen. :-)

Både bra och dålig har den här veckan varit.

Bra för att jag haft ett bra utvecklingssamtal med min chef där jag verkligen fått uppskattning för det jobb jag gör.

Dålig för att jag haft ONT flera dagar pga jobbet.

Bra för att bästaste Malin var hemma i helgen och jag och Vinga fick rå om henne nästan hela dagen igår. :-)

Dålig för att kommentarer om mitt utseende/magen får mig att vilja vara någon annan. Jag tar åt mig så sjukt mkt och mår rent ut sagt så jävla kasst efter en negativ kommentar!

Bra för att vi ska åka och träffa pappa idag på farsdag, det var längesen.

Dålig för att vi inte hinner träffa N och gratta honom ordentligt på farsdag (han jobbar till 18 och ska sen till sin pappa och äta middag).

Slutligen bra för att jag fått besked om beviljad hel havandeskapspenning from nyårsafton (blir alltså dessutom ledig på nyår då jag skulle ha jobbat :-)).

Vi får se vad nästa vecka har att bjuda på. :-) Mest bra saker, hoppas jag!

2 kommentarer:

Susanne W sa...

Försök att inte ta åt dig. Du är fin som du är. Det vet du!
Kram

Unknown sa...

Det är just det som är problemet Sussie, det vet jag INTE. :-/ Men tack. :-)