måndag 29 november 2010

Utmanad!

Ok, jag går väl med på detta då. ;-)

4 tv-program jag kollar på för det mesta:

Nu ser jag aldrig på TV-TV, men laddar ju hem lite serier som vi ser. :-)

* Grey's Anatomy
* Dexter
* The Event
* Ung och bortskämd

4 saker jag gjort idag:

* Ätit frukost
* Kört till jobbet
* Jobbat
* Druckit kaffe

4 saker jag längtar efter:

* Graviditetens slut! (Och bebis ankomst förstås ;-)).
* Vinga-kramar i eftermiddag.
* Julafton
* Lillasyster!

4 saker på önskelistan:

* Gravidmassage
* Fotbehandling
* En utlandsresa till värmen.
* Leilas bak-kokbok.

4 saker jag hatar:

* Att vara gravid (mitt mående då).
* Magsjuka
* Vinterkyla (fast höst är ännu värre).
* Att inte orka allt jag vill!

Jag utmanar dessa 4:

* Mia
* Lina
* Isa
* Pernilla

1 kommentar:

Sara sa...

Kul att du hakade på :-)