torsdag 15 september 2011

Buzzador - Vanish


Jag har fått förmånen att Buzza Vanish, vilket för mig är klockrent då jag använder produkten flitigt till vardags! Den enda jag testat innan kampanjen var dock det vanliga pulvret som jag i flera år använt för att blötlägga kläder med fläckar med framgångsrikt resultat.

Nu har jag testat alla de produkter som följde med i Buzzador-kampanjen, (Oxi Action pulver, Crystal white pulver, Extra Hygiene pulver, Oxi Action gel, Crystal White gel, Förbethandlar spray samt Soffa & Matta spray) och är positiv till alla! Till och med på ull och andra ömtåliga plagg fungerar gelen! I like it!

Den med grönt lock, Extra Hygiene, känns inte värd att använda i dagsläget så mycket, men däremot i magsjuketider... :-) Positivt att det finns produkter både för vita och färgade plagg (man får bara vara försiktig så man inte låter ömtåliga färgade plagg ligga för länge, då fäller de). Vill man ha bara en enda produkt skulle jag satsa på den vanliga helrosa burken, för den funkar även på vita plagg. :-)

Svåra fläckar som ordentligt grönskade knän får jag inte bukt med dock, och det är ju synd men kanske inte så konstigt?

Annars säger jag överlag som dotra mi brukar säga när hon smutsat ner sig i vild lek: "Det gör inget, mamma har Vanish!"

Testa vettja!

Inga kommentarer: