lördag 26 januari 2008




Åååh om jag finge åka till Thailand med min lilla familj i vår! Herregud så jag har abstinens nu, var ju över 2 år sen jag var utomlands nu, hela jag skriiiiker av längtan efter sol och bad och varm sand mellan tårna, glass och färsk frukt och att slappa och njuta av att INTE vara hemma!! Bort från all grå trist vardag, alla bekymmer och orosmoln.

Suck...

Med tanke på vår ekonomi lär jag ju dock få vänta evinnerligt länge innan det blir nån resa till Thailand för vår del iaf...

Men, vi ska ju iaf till Lissabon i april, maken och jag. Inte fy skam det heller förstås. :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Äh Thailand är överreklamerat ;-) Kom ihåg alla myggor (som visseligen inte bet dig, all solbränna (som igen inte bet på dig) och alla jobbiga engelsmän (fan de bet inte på dig heller ;-))