torsdag 17 januari 2008

Nervöst vrak? Jovars...





Ojoj, nu är det kokta fläsket stekt... Har sökt jobb sen 05 men aldrig kommit så långt som ens till en intervju, men nu har jag plötsligt blivit kallad till en hel dag med rekryteringsseminarier för ett jobb jag VERKLIGEN VILL HA!!!!

Holy Moly... jag säger bara det.

Kontrollfreak som jag är vill jag ju gärna ha full koll på vad jag ska kunna och vad jag kan förvänta mig av den där dagen, men allt som presenterats för mig är var jag ska vara, när jag ska vara där och att jag ska lösa en del muntliga och skriftliga uppgifter enskilt och tillsammans med de andra sökande som kallats samma dag... Hallå!? Det är ju INGEN INFORMATION ALLS!! :-o

Följaktligen går jag omkring i hemmets (lugna?) vrå och stressar upp mig själv genom att fundera ut hur dåligt jag kommer att prestera, hur liten grå mus jag är och hur många fel jag kommer göra vid en eventuell intervju. Ja, jag googlar ju förstås också tremiljonerfemhundrafyrtionåttatusensjuhundranittiontvå olika grejjer som har eller inte har med det här jobbet att göra för att om möjligt kunna förbereda mitt misslyckande ännu lite mer...

Ska det vara så här, ska det det??

Inga kommentarer: