tisdag 22 januari 2008

Vem är du, vem är jag?

I brist på annat intressant att berätta har jag snott lite frågor från lillkråkan. :-D

Vilken svordom använder du mest?
Fan, å diverse annat dumt - speciellt som snacksaliga dottern härmar ALLT!
Äger du en iPod? Jo, en gammal shuffle.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Dottern är inställd på 7:30 som oftast. :)
Hur många resväskor äger du? Två
Använder du flip-flops? Nja, det är nog sällsynt.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi som oftast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden, utan tvekan, även om jag inte är nån stjärna på det heller.. ;)
Vilken var den senaste filmen du såg? Underbara Älskade
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på om jag har med hela barnfamiljen själv också.. ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa mig fri från lånen kanske? Annars vill jag gärna ha en kombi...
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, det har de säkert, jag gör det själv allt som oftast.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte numera.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Den e trasig så den e tom.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Inne i en Disturbed fas, men skulle om jag hade tid leta nåt nytt, för jag är sugen på förändring.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Mmm.
Vad åt du till middag senast? Hokifilé med bulgursallad.
Använder du huvtröjor? Jadå
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Maken
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Hatar sånt där! Åkrädd som bara den.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 090
Tittade du på tecknat när du var liten? Jadå, det lilla som fanns att tillgå
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Rätt litet.
Hur många syskon har du? En yngre syster.
Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på situation, men , inte så farligt.
Vilken film kan du alla replikerna till? Dirty dancing å Sällskapsresan :D
Äger du några band t-shirts? Inte en enda.
När flög du senast? För två å ett halvt år sen, hem från bröllopsresan i Egypten.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5
Läser du för skojs skull? Ja så mycket jag hinner.
Pratar du några andra språk? Engelska.
Diskar du din egen disk? Jajjebox, jag och min vän diskmaskinen delar systerligt på sysslan...
Har du gråtit offentligt? Har jag nog det.
Har du en stationär dator eller en laptop? Makens stationära skruttdator.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Så ofta jag kan.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, en tatuering av dotterns namn vill jag ha, letar dock ff stilen...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det vore väl trevligt. :D
Kan du kasta macka? Japp

Så blev det inte roligare än så här... men ett litet tidsfördriv bidde d ju.

Inga kommentarer: