onsdag 1 december 2010

Julklappar


Jag som älskar att shoppa julklappar har i år helt kommit av mig! Orkar mig aldrig ner på stan; de dagar jag är ledig har jag antingen inte bil eller också känns det för drygt att åka till stan som jag gör varje dag. Får dessutom ont av att gå, så antagligen har det med saken att göra det också. Har shoppat en hel del på nätet och det är ju smidigt, men inte alls samma sak.
På Lucia ska jag klippa mig. Kanske hinner jag gå en sväng och köpa de sista klapparna då, innan lucafirandet drar igång på dagis... Känns inte som vanligt när jag inte gått i lugn och ro, i GOD tid innan jul, och kännt och klämt och valt klappar till nära och kära...
Men, julstämning har jag ändå! Otroligt nog, var flera år sen, men jag tror att det har med Vingas julglädje och plutten i magen att göra. :-) Underbart!

1 kommentar:

Susanne W sa...

Ja det är underbart med jullyckan ungarna känner eller i mitt fall ungen ;) Cornelias julkänsla är enorm! UNDERBART!