söndag 5 december 2010

Julfest


Där bredvid ljusstaken sitter JJ och sjunger - iPhonekameran är lysande. ;-)

Igår var det dags för årets julfest med Socialpsykiatrin. Denna gång var platsen Cover Club, lite oväntat. Mycket god mat var det iaf, och trevligt sällskap i form av arbetskamrater. Ett gästspel av en kändis blev det också, då Jan Johansen dök upp och drog av tre låtar.

Pernilla och jag trodde att det var nån som drev, haha, men Hanna informerade oss om att han faktiskt skulle spela på stället just igår, så det var ju lite kul.

Cover/Schlager Club (som i min värld fortfarande är "Draggen") inbjuder till stor nostalgi, och jag blev faktiskt riktigt partysugen! Om ett år kanske! ;-)

Eftersom jag så fint ordnat barnvakt from lunch igår tom middag idag, fick jag en härlig sovmorgon till efter 10 (!) då jag gick ner och fixade frulle som jag avnjöt framför tv:n och "Eclipse". Riktig söndagslyx!

Nu väntar jag bara på att gubben ska vakna (han har jobbat natt) så att vi kan åka och handla innan vi äntligen får träffa Tottan igen! Det är såååå tomt här hemma utan henne! *saknar*

Hur som helst har det varit en bra helg. :-)

2 kommentarer:

Sara sa...

Låter som en rikigt mysig helg! Vår helg ska avslutas med julbord, rätt nice det också :-)

Unknown sa...

Inte dumt alls Sara. :-) För att vara en ensamhelg (alltså när N jobbar) har det varit riktigt bra. :-)