söndag 23 januari 2011

En helg bara för oss!



Den här helgen har fokus legat på vuxentid. :-)

I fredags hade SCA fest som N och jag deltog i middagen ut (det räckte för oss båda faktiskt), och för en gångs skull var det god mat där. :-) Vinga fick rå om sin farmor och farfar under tiden.

Lördag och söndag har spenderats på Hotell Lappland i Lycksele. Jag gav N en SPA-helg där i julklapp, och nu var det dags att åka iväg på tu man hand.

Vi kom iväg ganska sent efter en lugn morgon med en snorig dotter, men när vi väl kommit fram, checkat in och krupit ner i de varma bubbelpoolerna och bara fick vara - tillsammans - var det så himla härligt! Vi har hunnit umgås, spela kort, ligga i det varma vattnet, basta och prata som vi aldrig hinner annars, och bara finnas till och njuta ihop, N och jag. Så guld värt! God mat var det också, och god frukt i korgen jag beställt upp på rummet, och vi har fått vila ut och ta hand om varandra lite extra, som jag tror behövs nu innan bebis kommer. :-)

En superhärlig helg blev det och N var så tacksam. Kärlek! :-)

2 kommentarer:

Sara sa...

Åh, vad härligt för er!

Maria sa...

Åååh inte alls avis :-)