torsdag 6 januari 2011

Sugen på att boa!

Nu märks det att jag varit ledig ett tag - jag blir sugen på att fixa och dona!

När bebis kommer vill jag ha barnrummet klart (dvs det nuvarande datarummet). Det innebär att vi måste införskaffa lite grejjer och göra oss av med andra, och det vill jag göra NU! :-)

Eftersom vi har så litet så lutar det åt att N:s datahörna hamnar under trappen, där vi sätter upp någon typ av hyllsystem och även förvaring med dörrar/lådor. Ska lura med mig maken och åka och kika på torsdag när vi är lediga, tror jag.

I barnrummet ska i stort sett allt ut (var vi ska göra av alla grejjer är ju en gåta i sig kan jag säga...) och babygrejjer in. Är redan sugen på att inventera babykläderna och tvätta upp allt sånt, haha. Men, det är ju ingen brådska direkt. Kan tiden gå snabbare tack?!

Inga kommentarer: