söndag 21 oktober 2012

Kämpar vidare, vecka tre på ingång



Ännu en vecka utan socker avklarad. Har haft rätt mycket huvudvärk i veckan. Detox?

Själva sockersuget har hållit sig ganska borta faktiskt. Kan se bilder och gå förbi godsaker utan att det svider så mycket. ;)

Rawfood är fortfarande en räddande ängel. Har bakat rawfoodpaj, både blåbär och äpple, och det är jättegott! Då får man ändå det där lilla extra, utan att vara så vansinnigt onyttig. Bra tycker jag. :)

Har lyckats motionera varannan dag även denna vecka. Pilates och promenader. Jäklar vad Pilatesen tog! Har inte tränat det sen nåt år före Nora. Man har visst muskler på oväntade ställen... Hela min överkropp var öm som attans flera dagar efteråt! Jösses! :)

Vägde mig i tisdags. Hade tappat 1,3 kg. :D Yey!!!

I övrigt känns kroppen lite lättare och friskare - minus huvudvärken. Det känns värt det - otroligt nog!! :)

5 kommentarer:

Sara sa...

Jisses, vad duktig du är! Hoppas jag lyckas ta mig i kragen nån gång, jag med...

Unknown sa...

Tack. :) Jag kände mig tvungen, lite som man är tvungen att sköta sig när man e gravid. Det hade gått på tok för långt, helt enkelt.

Annika sa...

Bra jobbat, du är en kämpe! För mig går det inget vidare... Iaf inte med vikten. Mitt största mål borde nog vara att skita i vågen!

Unknown sa...

Ja, den där bannade vågen! Usch!!

Unknown sa...

Tack, förresten!